בת מצווה דתית מתוקה

חוגגים בת-מצווה יוצאת דופן שבה החוויה מגלה את המהות

על הסדנה

סדנה חווייתית המותאמת גם לאירועים פרטיים וגם לחגיגת בת מצווה מרוכזת בבתי ספר.

התכנית נפתחת בכניסה מרשימה של כלת השמחה (או כלות השמחה), המלווה במיצג מולטימדיה המספר את סיפורה של הנפש האלוקית. לאחר מכן ייערך חידון אינטראקטיבי בנושא בת מצווה, המחבר את המשתתפות לדמויות נשיות בהיסטוריה היהודית ולתפקידה החשוב של בת ישראל במסורת היהודית - במצוות, בסגולות ועוד. החידון בהנחיה דינאמית ותוססת ובשילוב "קליקרים", כאן כל אחת יכולה לנצח!

בתום החידון תתקיים יצירה בשוקולד - הכנת פטיפורים מקצועיים או ציור בשוקולד, המלווים במפל שוקולד מתוק ומרהיב.

את התכנית חותמת הרקדה בליווי מוזיקלי, עם תאורת לדים מרהיבה, מכונות עשן ובועות מקצועיות והרבה אקשן!

למי מתאימה הסדנה?

ילדות בנות מצווה או כיתות שלמות שחוגגת ביחד. 

האירוע מיועד לנשים ובנות בלבד

גילויים חדשים וטעמים מתוקים
זו עבורנו שמחה אמיתית מכל הלב!

בשעה טובה ומוצלחת אתם עומדים ללוות את ביתכם לאחד אחד הימים המשמעותיים והמאושרים בחייה – יום בת המצווה. בדמיונכם אתם כבר רואים את הפרחים והשמלה ושומעים את כלת בת המצווה נושאת דברים בהתרגשות בשיאו של אירוע המושלם. אכן, אירוע בת מצווה חרדית הוא אחד הימים המשמעותיים בחיים של ילדה – נערה שעתידה להפוך לאישה יהודייה. שער הכניסה אל נועם עול המצוות, על חובותיו וזכויותיו.  כדי ליצור אירוע ייחודי, יש לפנות אל מקדמיה – חינוך עם שוקולד.

בת מצווה – ליצור חגיגה ייחודית

אכן, חגיגת בת המצוות החרדית הינה צעד בעל חשיבות; שלב המוביל להתלבטות: מצד אחד חשוב לכם שהיום הזה יהיה יום משמעותי. שיבטא את מה שהיום הזה מסמל עבורכם. שימחיש את המעבר מילדות לבגרות, שילווה את הילדה לעולם של מצוות ונשיות יהודית קדושה בנועם ושמחה.

מצד שני, אתם לא רוצים לפספס את השמחה והחוויה של הבת-מצוה. אתם רוצים חגיגה ייחודית, מקורית ובלתי נשכחת שתרגש אתכם ואת האורחים שלכם כל פעם שתזכרו בה.

אז איך מגשרים על הפער? האם ניתן לרקוד על שתי הבת מצוות?

התשובה היא כן. בהחלט. בדיוק בשביל זה הקמנו את מקדמיה – חינוך עם שוקולד. החזון שלנו ב'מקדמיה' הוא לאפשר למשפחות שהערכים ורמת האירוע חשובים להם באותה מידה, ליהנות מכל העולמות. אנחנו מתמחים בהפקות תוכן חינוכיות לבת מצווה ערכית ובלתי נשכחת.

עם השנים והניסיון בנינו ב'מקדמיה' מגוון רחב של תכניות עשירות בתכנים חינוכיים וערכיים שלא מותירות שום פרט מאחור. אז אם אתם מעוניינים בבת מצווה דתית או בת מצווה באווירה חרדית, ויחד עם זה בחגיגת בת מצווה בלתי נשכחת, ריכזנו עבורכם כמה טיפים מהניסיון שלנו, שיוכלו לחסוך לכם זמן יקר של ניסוי ותעייה ואולי גם כסף שתוכלו להשקיע בדברים החשובים באמת.

  1. חברת הפקות או לא להיות

שאלת השאלות שמשפחות רבות מתחבטות בה ככל שמתקרב מועד הבת מצווה, הוא האם לפנות לחברת הפקות או לנסות להפיק את האירוע באופן עצמוני?

התשובה אינה חד משמעית ותלויה במידה רבה באופי שלכם. אם אתם טיפוסים של הפקות, ויש לכם ידע וניסיון בהפקת אירועים באופן כללי, תוכלו לשאוב רעיונות והשראה ממסיבות בהן ביקרתם ולהפיק אחת כזו משלכם.

לעומת זאת, אם אתם פחות בקטע של להפוך את הבית למשרד הפקות ואתכם למפיקים במשרה וחצי, תוכלו להיעזר בחברות הפקה מקצועיות שיעשו עבורכם את העבודה. חברות כאלו לרוב נהנות ממחירים טובים יותר ומידע וניסיון שיכולים לחסוך לכם לא מעט. כך שבסופו של דבר ההוצאה עשויה להיות דווקא משתלמת.

  1. חברת הפקה או פקה פקה?

לפני שסוגרים עם חברה חשוב לבדוק שני דברים: 1. ניסיון. נסו לקבל המלצות מלקוחות. 2. ודאו היטב כי החברה מבינה לעומק את הערכים שלכם ואת האופי שאתם רוצים לשוות לאירוע, כולל כל הניואנסים הדקים של החברה הדתית והחרדית. שלא תמצאו את עצמכם באירוע מושקע אך לא לרוחכם.

  1. האטרקציה המרכזית

מומלץ להקדיש חשיבה לאטרקציה המרכזית, שכן היא החלק החשוב והמשמעותי באירוע. זו ההזדמנות שלנו ליצוק תוכן ערכי לחגיגה, לשלב את המסרים הערכיים בצורה חוויתית בלתי נשכחת. זה יכול להיות באמצעות סדנאות חוויתיות לילדים, חידון אינטראקטיבי בהשתתפות הקהל, יצירה מתוקה בשוקולד משולבת בתכנים יהודיים, תכנית קליקרים אינטרקטיבית עם האורחים ועוד המון רעיונות.

 

בת מצווה ערכית

מזל טוב. רק אתמול התלהבתם מהפסיעות הראשונות של הנסיכה שלכם, והנה היא אוטוטו בת-מצווה. התינוקת של אמש עומדת להפוך לנערה, ולאישה של מחר, אז אם אתם רוצים לחגוג לה אירוע בת מצווה ערכית, משמעותית וחווייתית, כדאי שתקראו את התובנות הבאות שגובשו מתוך הניסיון הרב של 'מקדמיה' בהפקת אירועים ותוכניות לבת מצווה ערכית באווירה יהודית כשרה.

בת מצווה ערכית – לכל כיס או בכל מחיר?

כיצד ניתן ליצור חגיגת בת מצווה ערכית? באמצעות הנקודות הבאות:

  1. אירוע מיוחד – בתקציב של כל אחד

כמו כולם, גם אתם רוצים בת מצווה בלתי נשכחת עבור כלת השמחה והאורחים. ראיתם פה ושם הפקות ענק, להקות, כניסות מרשימות ואטרקציות של אומנים מהשורה הראשונה.

בתוך תוככם, גם אתם רוצים אירוע שייחרט אצל האורחים שלכם ויזכרו בו בהתרגשות עוד שנים ארוכות. אך אתם יודעים שלא התברכתם בחשבון הבנק של השכן או החברה לכיתה, ואתם חוששים שהתקציב שלכם יאלץ אתכם לוותר על החלום.

אז יש לנו בשורות טובות עבורכם. מרשים ומיוחד לא בהכרח שווה תקציב מנופח. מהניסיון הרב שלנו, עם קצת השקה, מחשבה ויצירתיות אפשר בהחלט, גם בתקציב דל יחסית, להפיק אירוע מקורי ומיוחד, שייזכר לשנים.

  1. ערכי ויוקרתי – זה מציאותי

ברוך ה', יש לכם אפשרות, אתם מאוד רוצים לכבד את המוזמנים שלכם שמגיעים מקרוב ומרחוק והחלטתם להשקיע בהפקה יוקרתית. אבל אינכם רוצים שאירוע הנוצץ יאפיל על התכנים הערכיים ואתם תוהים הילכו שניים יחדיו? גם כאן אנחנו שמחים לבשר לכם שזה בהחלט אפשרי. אתם לא צריכים להתפשר על הערכים שלכם. גם בטקס נוצץ ומרשים, אפשר לשמור על אווירה ערכית וחינוכית שתביא לידי ביטוי את הערכים היהודיים של גיל המצווה.

  1. תקציב מראש – שומר על העו"ש

זה לא משנה אם החלטתם על הפקה מקורית בתקציב מאופק, או על הפקה יוקרתית, במידה ואינכם טייקוני על, סביר להניח שיש לכם מגבלות תקציב כלשהם. חשוב לתכנן מראש את תקציב ההפקה, כדי שלא תמצאו את עצמכם מתגלגלים ללא הבחנה במורדות המינוס. כאמור, מפיקים טובים, אמורים להיות מספיק יצירתיים, כדי לספק מופע מקורי ובלתי נשכח גם בסכומים נמוכים.

מחפשים אחר הפעלות לבת מצווה דתית? זה לא משנה אם אתם בקטע של בת מצווה דתית או חרדית, אירוע בהפרדה או בת מצווה נשית למהדרין. אם חשבתם על טקס סולידי וצנוע או שחלמתם על הפקה יוקרתית ומרשימה, לפני שאתם צוללים לקלחת ההכנות, כדאי שתקראו את חמשת כללי הזהב שריכזנו עבורכם מתוך ניסיון הרב של צוות 'מקדמיה' בהפקת אירועי בת מצווה באווירה יהודית אותנטית וחווייתית.

הפעלות לבת מצווה דתית: חמשת הדברות לבת מצווה מושלמת

כדי לבחור בהפעלות לבת מצווה דתית, יש לפעול בהתאם למספר דגשים עיקריים. נבחן אותם כעת:

  1. דברו עם הילדה

רצוי מאוד לשתף את כלת השמחה בתהליך החשיבה וקבלת ההחלטות. אחרי הכול זו הבת מצווה שלה, לא שלכם. אירועים שנבנים לטעמם של ההורים בלבד עלולים לנטוע בלב הילדה תחושת בלבול ומבוכה. מאידך, אתם המבוגר האחראי ואתם שמשלמים. לכן, במקרה התנגשות בין הסגנונות, מומלץ לערוך שיחה ברוח טובה, לתאם ציפיות ולהסביר בנועם הגבולות שלכם אם זה מבחינה תקציבית, ערכית או דתית. ובתוך הגבולות הללו לאפשר לילדה מרחב בחירה.

  1. הכנה מראש

אין תחליף לאירוע שתוכנן זמן מספיק מראש. תכנון טוב ומחשבה על הפרטים הקטנים, יעשו את ההבדל בין עוד מסיבה לבת מצווה יהודית בלתי נשכחת.

הזמן האידיאלי להתחיל להתכונן הוא כחצי שנה מראש. בזמן זה צריך להחליט על אופי וסגנון אירוע. צנוע או גרנדיוזי, בחיק המשפחה או גם לחברים ולקהילה. לסמן את החלום ולהתחיל להגשים אותו.

  1. לוקיישן מתאים

שאלת המיקום הוא נגזרת ישירה מהתקציב. אך חשוב גם להתאים את הלוקיישן לאופי האירוע. זה יכול להיות בחצר הבית, באולם בית כנסת באולם שמחות, בגן אירועים או בלוקיישן מפתיע אחר כמו בית כנסת עתיק, אתר מורשת, או בחיק הטבע. לא תמיד מיקום גדול ומפואר יותר ישפיע על החוויה, לעיתים דווקא הטוויסט המפתיע יעשה את העבודה.

  1. כניסה מקורית

אין זה סוד שטקס הכניסה הפך לרגע השיא של אירוע בת המצווה. יש אינספור אפשרויות לכניסה מרשימה, מרגשת שתיזכר לכל החיים. השלב החשוב ביותר בהפקת כניסה הוא הרעיון. וגם כאן, רעיון טוב, יצירתי ומקורי יעשה עבודה מצוינת ובזול.

  1. מנות תואמות

הצבא צועד על קיבתו, וכמובן שגם אירוע. חשוב שהאוכל יהיה איכותי וטעים. אבל לא פחות חשוב שיותאם לסגנון האירוע ולאופי האורחים. בין אם זה בהגשה אישית או בופה בשירות עצמי, לא תמיד מנות מפוארות ויקרות יתאימו לאירוע, במיוחד עם האורחים הם ילדים. לפעמים דוכני מזון קליל, גלידות וקינוחים יעשו את העבודה בצורה הרבה יותר יעילה.

רעיונות מקוריים לבת מצווה ערכית

אירוע בת המצווה הולך ומתקרב בצעדי ענק ואתם עדיין לא בטוחים מה לעשות? אם כך, בוודאי תשמחו לגלות כי חברת מקדמיה – חינוך עם שוקולד, תוכל להציע לכם מגוון רחב של רעיונות מקוריים לבת מצווה ערכית ושמחה במיוחד. בעזרת חברתנו המיומנת, תוכלו גם אתם להבטיח את העובדה כי האירוע הבא שלכם יהיה זה אשר לא רק יעניק ערב שמח לכל המשתתפים, אלא יהיה אירוע מיוחד אשר ישלב במהלכו העברת תכנים ערכיים אשר יעשירו את יומם של כל האורחים והלוקחים חלק באירוע שלכם.

 

רעיונות מקוריים לבת מצווה ערכית ומהנה במיוחד

רעיונות מקוריים לבת מצווה ערכית ניתן יהיה לקבל מאת חברה מיומנת בתחום. זו שבעלת ניסיון עשיר בסוג האירועים המיוחדים הללו. חברה כזו תהיה בסופו של יום זו שתוכל להציע לכל ציבור האורחים שלכם את החוויה הערכית והמעשירה אשר נוגעת בנפשם ובליבם ונחרטת בהם לתקופה ארוכה.

בכך למעשה תוכלו גם אתם להיות בטוחים כי מלבד ההנאה הרבה, כל החברים הקרובים יוכלו ליהנות ולהרוויח מחגיגה ייחודית ואהובה אשר מהווה את התוספת המושלמת ליום החגיגי של בתכם. אין ספק כי זו תהיה הדרך הטובה ביותר להכניס עוד אור, שמחה, אהבה, וערכים חיוביים אשר ישלימו את חגיגות בת המצווה של בתכם בצורה המכבדת והמהנה מכל.

 

בוחרים לחגוג בת מצווה מיוחדת ומקורית

12 מלאו לנערה הצעירה וכעת הגיע הרגע המיוחד בו נחגג האירוע המיוחד שמציין את המעבר שלה אל עולם המבוגרים. במידה וגם אתם רוצים להבטיח את הפקתו של האירוע המיוחד והמרשים ביותר, זה שמציע את הכניסה המקורית והמנות המיוחדות והמשובחות ביותר, זאת לצד האטרקציות המשעשעות והמעשירות ביותר, הנכם מוזמנים לפנות כבר היום אל חברת מקדמיה המקצועית והמובילה בתחומה. חברתנו מתמחה בארגון פעילויות, סדנאות והפעלות ייחודיות גם לאירועים משפחתיים בעזרת שימוש בעזרים טכנולוגיים חדשניים אשר יבטיחו את החגיגה השמחה והמהנה ביותר.

 

הפקת בת מצווה דתית

רוצים לציין בת מצווה דתית בצורה המעניינת ביותר והבלתי נשכחת? אם כך, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם מקדמיה - חינוך עם שוקולד, היא בית יוצר לתוכן חינוכי מקצועי בהגשה חווייתית. כאן תוכלו גם אתם למצוא את המענה מעניין והמרתק בעבור ציון שלל של חוויות ואירועים משמעותיים אשר חשובים לכם. גם את בת המצווה ניתן יהיה לחגוג כאן לצד כל החברות הטובות ביותר של בתכם את האירוע המיוחד אשר מסמל את המעבר של הנסיכה הקטנה שלכם אל עבר גיל ההתבגרות.

בת מצווה דתית – בוחרים בחגיגה ערכית ומשמחת

על מנת להבטיח את קיומה של בת מצווה דתית אשר תוכל לספק לכם את החוויה המהנה ביותר וזו אשר שומרת הערכים שאתם עומלים כה רבות על הענקתם לילדים. בחגיגה הייחודית הזו, גם אתם יכולים להעניק לילדת יום ההולדת את האפשרות ליהנות מחוויה מיוחדת, מקורית ובלתי נשכחת אשר תצליח לרגש אותה, אתכם ואת האורחים שלכם.

כיום חגיגות בת המצווה אימן שמורות אך ורק לאולמות אירועים מלאים, שהרי ניתן יהיה לציין את האירוע המיוחד הזה הודות לחוויות מיוחדות ומגוון רחב של סדנאות אהובות ופופולריות. במידה וגם אתם רוצים להפיק את החגיגה המרשימה ביותר, מומלץ יהיה להיעזר בשירותיה של מקדמיה – חינוך עם שוקולד, וליהנות מפעילות מלאת ערכים מובלים ושמחה שגורמם לכל אחד ואחת מהנוכחים לחייך ללא הפסקה.

עורכים בת מצווה לדתיות? בחרו בסדנת שוקולד בלתי נשכחת

חלק בלתי נפרד מכל אירוע בת מצווה יהיה אטרקציה ייחודית, מקורית וחווייתית אשר תוכל לסקרן את כל האורחים, תציע לכולם הזדמנות ליהנות מאפשרויות צילום מיוחדות ותרשים את כל אחד ואחת מהמשתתפים בפעילות. חברת מקדמיה, מזמינה אתכם להוסיף לאירוע הבא שלכם סדנת שוקולד מהנה ומתוקה במיוחד אשר תוכל לשדרג כל חוויה או חגיגה. לקבלת פרטים נוספים וביצוע הזמנות, הנכם מוזמנים להשאיר פרטים באתר או ליצור קשר בטלפון 04-6101161 | 054-5977036.

 

סדנאות לבת מצווה דתית

כיום ניתן יהיה למצוא מגוון עשיר של סדנאות לבת מצווה דתית אשר עונות בצורה מדויקת על כל בקשה והעדפה שלכם, זאת החל מכני הסדנה עצמה ועד לדרך המיומנת והערכית בה היא מועברת. הסיפור של מקדמיה מתחיל בשילוב שבין יצירותיו של הרב אריאל, לבין יצירותיה של אשתו, מושקא – אשת חינוך וותיקה ושוקולטיירית מקצועית. יחד אנו מעבירים סדנאות והרצאות המשלבות באופן מושלם בין הפן המקצועי והידע המוסמך לבין יצירה בחומר שכולם אוהבים - השוקולד. כך שאם גם אתם רוצים להבטיח את החגיגה המושלמת לבת המצווה ההולכת וקרבה, צרו עמנו קשר כבר היום.

סדנאות לבת מצווה דתית – הרבה יותר מחגיגת יומולדת

מחפשים אחר סדנאות לבת מצווה דתית ולא יודעים באיזו לבחור? רוצים לשלב בחגיגה גם את הערכים שיסמלו את האירוע ויעשירו את עולמה הפנימי של בתכם? עתה גם אתם יכולים ליהנות מחוויה מהנה במיוחד אשר תהפוך את בת המצווה הדתית של בתכם לאירוע בלתי נשכח אליו כולם ידברו במשך זמן רב.

על מנת להבטיח את העובדה כי אירוע בת המצווה שלכם יהיה זה אשר נבדל מאחרים ומצליח להעשיר את עולמם הפנימי של כל הנוכחים בו, מומלץ יהיה להוסיף פעילות או סדנה חווייתית ומרגשת אשר נערכת על ידי צוות המקצועי, מיומן וערכי מאוד. בכך למעשה ניתן יהיה לחשוף את כל האורחים לעולם עשיר ומרתק של פעילות מלהיבה, כמו העיסוק בשוקולד, ולשלב בה את הנושאים החשובים, לרבות תכניות עשירות בתכנים חינוכיים וערכיים שלא מותירות שום פרט מאחור.

בוחרים באירוע שונה וערכי במיוחד עם מקדמיה - הפעלה לבת מצווה דתית איכותית במיוחד

אם הגעתם עד כן, סימן שאתם מחפשים אחר אירוע קצת שונה מכל אותן החגיגות הרגילות של אירועי בת המצווה. כעת, בעת פניה אל חברת מקדמיה, גם אתם יכולים ליהנות מחוויה מיוחדת ומרתקת לכל האורחים באירוע חגיגי ומרגש אשר יכלול את כל אותם הערכים החיוביים שאתם רוצים להעניק לבתכם האהובה אשר עושה כעת צעד נוסף אל עבר חייה הבוגרים.

 

רעיונות לבת מצווה חרדית

חברת מקדמיה – חינוך עם שוקולד, שמחה לעמוד לשירותכם ולסייע בהצעת רעיונות לבת מצווה חרדית ומהנה במיוחד. אנו מתמחים הן בתכנון והן בביצוע הפעלות, סדנאות ואירועים סביב נושא החינוך ותכנים ערכיים נוספים, למבוגרים ולילדים. חברתנו נעזרת בציוד מקצועי איכותי וחדשני אשר נועד לשדרוגה של כל חגיגה בצורה האיכותית והמהנה ביותר.

רעיונות לבת מצווה חרדית מקבלים

מחפשים אחר רעיונות לבת מצווה חרדית? לא יודעים במה כדאי יהיה לבחור? הדרך הטובה ביותר לאתר את הפעילות המושלמת שתוכל להנעים את זמנם של כל אחד ואחר מהאורחים שלכם, תעבור בפניה אל חברה מיומנת ומנוסה בתחום האירועים לקהילה החרדית. שירותיה של חברה שכזו יוכלו להעמיד בפניכם את הנקודות הבאות, אשר ללא ספק יוכלו לתרום לשדרוג חגיגות בת המצווה של בתכם.

  • כניסה מרגשת בליווי מולטימדיה
  • חידון אינטראקטיבי עם קליקרים
  • סדנת שוקולד חווייתית
  • הרקדה מוזיקלית בליווי מוזיקה, תאורה מדויקת, עשן ובועות
  • מפל שוקולד
  • ועוד...

זכרו, כי בין אם אתם בוחרים בהפקה ענקית לכל החברים והשכבה של בתכם, ובין אם אתם בוחרים לציין את החגיגה המאושרת והערכית בצורה מצומצמת יותר, הרי ששילוב של הרעיונות המיוחדים אשר צוינו מעלה, יהיו אלו אשר מצליחים פעם אחר פעם להפיק את האירוע המיוחד והמהנה ביותר בעבור כל אחד ואחת מהאנשים אשר לוקחים חלק בחגיגות המאושרות שמציינות את הרגע המיוחד בו בתכם האהובה הגיעה אל גיל המצוות.

בונים תוכנית לבת מצווה חרדית? מקדמיה מציעה לכם פעילויות ערכיות ומהנות במיוחד

מסיבת בת המצווה הולכת ומתקרבת בצעדי ענק ואתם עדיין לא עליתם על רעיון מקורי לחגיגה? אם גם אתם רוצים להפתיע את כל האורחים שלכם ולהבטיח את קיומו של האירוע המפנק ביותר, זה שעונה על כל בקשה שלכם ושל האורחים ויוכל להיות זה שמעניק את המענה המקצועי בעבור כל צורך, הרי שתוכלו לפנות כבר היום אל שירותיה של מקדמיה. כאן תוכלו לבחור בפעילויות ערכיות ומהנות במיוחד ולשלב אותן בנינוחות במהלך החגיגות המאושרות של יום הולדתה ב-12 של בתכם.

 

מה יהיה בסדנה

+ שדרוג

כניסה מרגשת בליווי מולטימדיה

+ שדרוג

חידון אינטראקטיבי עם קליקרים

+ שדרוג

סדנת שוקולד חוויתית

+ שדרוג

הרקדה מוזיקלית בליווי מוזיקה, תאורה, עשן ובועות

+ שדרוג

מפל שוקולד

רוצים גם אתם בת מצווה מושלמת?

דברו איתנו
חייג!